søndag 9. juni 2013

Sommerkurs

Sommerkurs i Karlstadmodellen på Haugetun er alltid morsomt å være en del av, i år intet unntak. Det gir energi å treffe kolleger og andre foreldre. Forelesningen om taletrening har jeg endret på en del så den viser flere praktiske eksempler og materiell. Det virket vellykket. Forelesningen om pragmatikk, dvs bruk av språket, skal files litt på i innledningen før jeg blir helt fornøyd med den. Har filt på den noen år nå ;) Gøy å ha veiledning med noen nettverk også, forhåpentligvis til hjelp for dem.

Året har vært travelt, det har blitt litt for lite tid til å følge opp vår datters skolegang. Det skal bli bedre. Men, en barnehage i Asker har gått gjennom en fantastisk språkreise som jeg fikk være en del av. Det føles godt. Flere andre barn har også fått oppfølgning av sitt nettverk. Så får jeg tenke at det er bra nok jobbet, sånn ved siden av dagjobben.

Her er et oppslag i Askeravisen om barnehagen der jeg gjennomførte en modifisert versjon av kurset "Ett skritt foran":



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar